Grattis pojkar

Skickade sms till båda prick 0.00 men vill skriva grattis
till de i bloggen också. Ganska sjukt att två av mina ex
fyller år på samma dag. Tycker ni inte?

Känns superskönt att jag har kontakt me båda två. Känns
verkligen jättebra för mig att Melly klarar av att vara min vän.
Eftersom allt skulle bli ännu jobbigare för mig om vi inte
snackade alls.

Ni vet ju redan att jag har lite problem att komma över det han
och jag hade. Men tids nog gör jag nog det antar jag. Men
till dess lever jag kvar i min drömvärld då jag fortfarande är
hans och allt är jättebra.

Grattis Hannes Bertilsson på 17 årsdagen
&
Grattis Oscar ''Melly'' Mellgren på 19 årsdagen
<3


Hoppas ni får väldens bästa födelsedag!



/ Amalaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0