God natt

Då var första helgen efter sommarlovet slut. Och den har
vart helt okej. Har faktiskt haft väldigt roligt. Lärt känna lite
nytt folk och även fått se en hel del snygga bilar. Fredagen
var helt klart bäst.

I love to spend time with my Lidkööpingsbooooys!  Nu till
helgen blir det matfestivalen i Skövde. Så det lär bli ännu en
bra helg med mycket nytt folk. Inte riktigt bestämt än vilka jag
drar dit med. Får se längre fram i veckan vad som bestäms.
Men jag ska dit i alla fall.

På tisdag börjar min dans igen. Ni kan inte förstå hur mycket jag
längtat efter att den äntligen ska börja igen. Ska bli superkul att få
 träffa alla brudar igen.

Men nu ska jag försöka gå och sova. Är ju som sagt verkligen kass
på det här med att sova. Men det måste bli bättre. För annars orkar
jag inte med något och blir bara grinig. Skönt i alla fall att jag slutar
12 imorgon. Kärlek på det!

When you lose something you can't replace

Går inte en dag utan att jag tänker på er. Men vissa dagar och
kvällar är bara så otroligt mycket svårare än andra. Denna kvällen
är en så där svår kväll helt klart. Jag saknar er så det gör ont ♥



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Laila

kul =) har precis bakat sockerfria muffins =)

2009-08-24 @ 01:01:12
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Liijnni

sv:okej, natti natti :)

2009-08-24 @ 01:03:05
URL: http://liijnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0