Första skoldagen

Hej sötnosar! Helt ärligt glömde jag bort att blogga i morses.
Det var så mycket annat att tänka på så jag tänkte faktiskt inte
en tanke på bloggen. Förlåt!

Skolan började som sagt idag. Fick helt okej schema. Har bara
2-3 lektioner varje dag. Riktigt skönt att det inte är lika stressigt
i 2an nu som det var i 1an. Love that. Supertråkigt att både Isak och
Emil slutat vår klass nu. Varför måste alla man tycker om sluta..?
Jättetråkigt utan alla 3or på skolan också. Finns inget att titta på
längre. Haha, ja jag lever ett hårt liv.

I alla fall, hade en heldag med 1orna och 3orna på media. För på
media är gemenskap det de strävar efter. Dessa 93- 1orna hade lite
väl mycket attityd tycker jag, me de kanske är snälla om man lär känna
dom. Enda 1an jag gillar än så länge är Carolina och hon är inte ens
93a så. Hon har valt om och är 91a, sötnosan!

Yeye, dagen var helt okej i alla fall. Var indelade i grupper
blandat med 1or,2or och 3or och jag kom i en helt okej
grupp för en gångs skull. Båda Carolina och Sofia kom i
samma grupp. Så det var nice.

Vi fick sluta kring 13.00 och jag var hemma 14.00 och då
gick jag och la mig direkt. Var så otroligt trött eftersom jag
fortfarande är sjuk och det blev som vanligt inte mycket sömn
i natt. Vaknade för en liten stund sen så det är därför det blev
uppdatering först nu.

Hoppas ni haft en bra dag och att ni som också hade första
skoldagen idag överlevde dagen. Puss!

Mp1 goes Mp2
Kan ju försäkra er om att klassen inte alls är så här stor
längre. 7 stycken om inte mer har slutat. Tråkigt tråkigt.



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Amanda

varsågod :)

hihi :D

2009-08-20 @ 20:03:23
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: ja det är bra :D



är du 92:a? :)

2009-08-20 @ 20:26:19
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: sandra

vad bra :)

2009-08-20 @ 20:58:05
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: MALIN [malinworlin.blogg.se]

Trökigt att skolan börjar igen :/

2009-08-20 @ 22:04:37
URL: http://malinworlin.blogg.se/
Postat av: .......

JAg är ledsen om jag var en jobbig '93a'..

2009-08-30 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0