Det är ganska lätt bara man kommer ihåg de..

Sådär, tillbaka i sängen igen då. Fick ner några pannkakor
med sylt och glass. Bättre än ingenting liksom. Mamma hade
även köpt hemma massa cola till mig så jag tror jag klarar
helgen även om jag bara kommer att ligga hemma.

Har verkligen blivit beroende av cola igen. Not good. Men
när man är sjuk får man vara onyttig, så de så. Mamma och
jag flummade helt sjukt mycket förut. Tror hon var en aning trött
alltså, över energi som bara den. Så nu har hon gått och lagt
sig.

Förut..

Jag: Ta inte bort denna lappen på kylskåpet
Hon: Vilken?
Jag: Den me numret till de där grejset
Hon: Nej, klart jag inte tar bort den
Jag: Alltså egentligen är de numret ganska
lätt, bara man kommer ihåg det.


Sen tittade vi bara på varann och börja as garva. ''Det är ganska
lätt bara man kommer ihåg det'' No shit? Det kan jag inte mena
att det är. Haha, jag tror inte alla hjärnceller ritkigt funkar som dom
ska nu när jag är sjuk.

Vi låg även i min säng och kikade runt på bilddagboken en stund
innan hon gick och sov. Hennes första kommentar var ''Har du hittat
någon ny mage att prata med idag då?''
Haha, jag älskar min mamma.
Hon är verkligen som en bästa vän och det är underbart att ha en sån
mamma ska ni veta.

Ska kika runt på andras bloggar och sådära nu. Funderar på om jag
kanske ska slänga in en hiss/diss lista sen. Vi får se vad som dyker
upp. Vi hörs senare i alla fall. Puss!

Iloveyou.


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Aina

Fin blogg du har!

Välskriven. Allt bra med dig?

2009-08-28 @ 16:37:23
URL: http://singit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0