De visste ni inte om mig..



* Jag och Thilda skulle vara födda på samma dag
egentligen, men jag föddes 5 dagar för tidigt.


* När jag var liten hade jag en fjäril som husdjur eftersom jag är
allergisk och inte kan ha pälsdjur. Den hette lilllemor och hade
egen bur och hela köret. Matade henne med sockervatten.

* Jag shoppar kläder för minst 800 :- varje månad.
Oftast mer än så. What can I say? I love to shop!

* En gång när jag var liten och hade sett för mycket på Lotta på
bråkmakargatan klippte jag sönder allt tyg i min dockvagn.
Lotta klippte ju sönder sin tröja, då var jag tvungen att klippa
i något jag med.

* Jag är släkt med Anja Persson. På långt avstånd dock. Min
mormor och hennes morfar var kusiner. En lärare jag hade i
6an tyckte att jag och Anja var otroligt lika.

Vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt faktiskt..


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:jag hade en geting när jag var liten (Y) Den dog dock...

2009-08-10 @ 13:15:38
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Haha vad gulligt det med fjärilen :D



sv: jaa :)

2009-08-10 @ 13:32:38
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: yeah

Anja pärsson är rätt najs ! :)

2009-08-10 @ 15:05:19
Postat av: Isabelle Sandström

hehe.. så sött med fjärillen :)

jag tycker Anja är söt :P

2009-08-12 @ 15:11:10
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0