Babe.



Ska jag suga? Du suger! Bara lämna mig här hemma i kalla sverige =(
Ja, vi är sämst på att träffas. Det skulle ju bli din och min sommar. Vad
hände med det?

Håller med dig om att det kändes underbart att snacka med dig i telefon
häromdagen. Att snacka killar på vårt vis. Du är tjejen som förstår mig
bäst. Det är du och Andreas bff jag litar på mest. Er kan jag säga precis
allt till.

Det ingen annan vet om mig, vet ni. Jag saknar dig så jag nästan börjar
gråta. I really need you. Ville ringa dig när jag kom hem men kände att
det var försent. Behöver snacka med dig! För du är den enda som förstår
dig på detta..

Så Amanda babe, när du ser detta. Snälla ring mig! Jag behöver dig verkligen
mer än någonsin nu. Jag vet att du inte kommer bli sur på mig eller tycka
jag är dum som gjort som jag gjort. Jag vet att du kommer stötta mig och bara
säga att jag är ett litet pucko. Du kommer säga det på ditt skämtsamma sätt
och sedan skratta med mig.

Jag älskar dig hjärtat! Världens bästa är du. Vår feta
vänskap ska aldrig banta. Lova mig det <3

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

SV: trodde jag var ensam uppe så här dags ;)

2009-08-04 @ 02:53:30
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh gud du får mig att gråta!

men shit, jag har inte vart inne på datorn! men jag kan ringa en snabbis eller så tar vi det på sms hela kvällen? för jag åker ju till vårgårda snart eller typ nu! men skicka sms med mig! jag lyssnar! och du får föreställa dig mitt skratt! jag finns här för dig you know that! <3

2009-08-04 @ 17:15:58
URL: http://ammanddaflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0