Andreas Bff Johansson

Måste bara säga att jag verkligen tycker om min bff
grymt mycket. Ställer alltid upp, berättar alltid för mig
hur bra jag är och hur mycket jag betyder för honom.

Var lite små sur på sms förut och då ringde han upp
mig fast än att han är hemma hos en kompis. Snackade
massa skit om kärlek och killar, även om tjejer då såklart.
Det vi är bäst på!

Andreas skrek i telefonen åt mig när jag sa att det nog var
något allvarligt fel på mig för att allt inom kärleken alltid
skiter sig för mig. Han fick total damp och skrek att det inte
var något fel på mig, utan att det var killarna som gick miste
om en bra tjej.

Det värmer oerhört att höra sådana ord, verkligen. Han fick
mig även att skratta hur många gånger som helst.

Exempel:

Jag: Jag kanske typ var för skrattig och glad eller något?
Han: Men gaaah! Jag blir så trött på tjejer! Ni tror alltid att det är er
det är fel på. När ni blir dissade tänker ni alltid typ ååh jag hade nog
fel sockar på mig, därför blev jag dissad. Eller typ oh noo jag har snea
tänder eller att allt hängde på en lock som låg fel på huvudet. Ge dig!
Jag: Ehh..? HAHAHAHAHAHAHA!
Han: Är ju så. Det är inget fel på dig, du är unik!

Eller:
Jag: Men han playa ju bara, men ärligt bryr jag mig inte. Tror jag tappat
mitt hjärta eller något, blir inte ledsen längre. Hjärtat  försvann för 3 månader sen.
Han: Varför playa? Är väl bättre att pausa.. suck
Jag: HAHAHAHHA!


Han är min bästa vän och jag kommer hålla hårt i honom. Igår fick
jag hjälpa honom för första gången och det kändes otroligt bra eftersom
han alltid hjälper mig med allt.

Fick precis ett superlångt sms av honom också. Det går verkligen inte
vara sur eller ledsen med en vän som honom. Han får mig alltid att
må bra och tänka i rätt banor. Sånt som vänner är till för!

Best friends foreeeeeever


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: johan

sv; okejokej ;P jag har inte riktigt bestämt mig än, gillar båda ^^

2009-08-03 @ 01:31:55
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0