Amanda!

Den här kvällen har bara vart skit. Saknar Amanda
så jag håller på att dö. Hon är den enda som förstår
sig på detta.

Hon är den enda som förstår sig på hur man kan tycka
och tänka samma sak om någon även när det tagit slut
och man fått sitt hjärta krossat.

Hon är den enda som förstår sig på hur man kan älta
samma skiten i flera månader efter att det tagit slut. 
Allt känns bara så jävla meningslöst just nu.

Amanda för helvete kom hem! =(


Måste sova nu, börjar 10.00 imorn. Kul.

God natt.



'Cause I know there's no life after you


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:tack så jättemkt :) Godmorgon :)!

2009-08-08 @ 08:36:23
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:händer idag då sötnos :)?

2009-08-08 @ 09:12:09
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: amanda

`JAG ÄR HEMMA! och du jag måste ha hjläå! jag ska gifta miG! och jag skojar inte :O

2009-08-12 @ 22:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0