hmm

Kom hem för en liten stund sen, har hunnit värma lite mat så nu sitter jag och äter. Äter inte mat i skolan när vi har sovmorgon utan de ska vi helst ha gjort innan vi kommer till skolan.

Dagen i skolan har vart helt okej, inte gjort något känns det som. Bara suttit och pratat och tatt det lugnt, fick sluta tidigare också så det var skönt.

Vädret är verkligen underbart, så jag ska ta en lång promenad senare. Hoppas det inte blir mer snö nu utan att våran verkligen får komma på riktigt denna gång!

Verkar som om planerna för lördagen skiter sig totalt och osams med mamma är jag också så humöret är lite sådär. När mamma och jag väl blivit sams om en grej blir vi osams om en annan, blir så jävla trött. Längtar verkligen enormt mycket tills jag blir 18!

Ska kika runt lite på andras bloggar nu, skriver senare. Puss!

för utan dig, skulle jag inte må bra


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

ring ikväll <3

2009-04-01 @ 16:53:33
Postat av: Anonym

tur du har som har en kille som får dig att må bra.. min skiter totalt i hur jag mår..

2009-04-01 @ 16:55:25
Postat av: Anonym

gullungaaar

2009-04-01 @ 17:30:24
Postat av: tihii

gulligt :)

2009-04-01 @ 19:34:12
Postat av: Mathilda

sötnos!

du är bäst!

2009-04-01 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0