Svar på de första frågorna

1. Postat av: brorsan!

gillar du stefan holm eller staffan strand ? :)
Sv:  Så typsikt Patrik att komma med en sån här fråga.  Men okej, jag ska svara i alla fall. Jag gillar Stefan Holm bara för att han kommer från värmland och det gör Färjestad också!

2. Postat av: jossan

något bra filmtips?
Sv: Ohja! Marley and me, den borde alla se :) Eller step up 1&2.

3. Postat av: R E B E C K A

 varför är du så sööööt? :D <3
Sv: haha, naaw! Jag slutade vara söt när jag var 6 tyvärr.

4. Postat av: matilda

1. hur lyckas du alltid se så fiin ut???
2. vad tycker du om min blogg?
Sv: 1. Åh vad söt du är, det är såna som du som får mig att gilla att skriva blogg!
2. Tycker om din design, innehållet är också bra. Men designen är de jag gillar bäst :)

5. Postat av: Mathilda

Vad är det bästa med sommaren?

Sv: Svår fråga, allt med sommaren är bra. Det är min favorit årstid. Men får väl svara att det bästa med sommaren är att man får så mycket tid över att vara med sina nära och kära. Att man har tid att resa bort och bara koppla av.

6. Postat av: Mrs hemlig

1. Vad faller du för hos en kille?
2. Hur länge har du och din pojkvän vart tsm och
hur länge var ni på G innan ni blev det?
3. Hur kommer det sig att du haft så många killar?
4. Blir du dissad eller är det du som dissar?
5. Vad föll du för hos din kille du har nu?

Sv: 1. Det är olika från kille till kille, men brukar falla för ögonen eller leendet.
2. Vi var på G ca en månad och har vart tsm i lite mer än 1 månad. 
3. Hittat fel killar?
4. Givetvis har jag blivit både och, vem har inte liksom? Men det är jag som dissat flest gånger.
5. Hans leende och hans fina ögon.

7. Postat av: eveline

1. är du allergisk mot något?
2. har du något favoritband?
3. favoritfilm?
Sv: 1. Ja det är jag. Mot pälsdjur, pollen, skaldjur, gräs, damm och vissa nötter.
2. Njae, lyssnar på det mesta. Har inga speciella favoriter.
3. Måste nog svara step up 1&2 på den!


8. Postat av: Lisa

1. Har du någonsin gråtit dig själv till söms?
2. Om du fick ångra något i ditt liv, va skulle de va?
3. Har du vart otrogen någon gång?
4. Har någon vart otrogen mot dig?
5. Har du något tips på hur man blir så populär bland killarna som du verkar va?

Sv: 1. Ja, när min mormor dog grät jag mig till sömns ett antal nätter. Hade det riktigt svårt då. Men har aldrig gjort det annars.
2. Jag har lärt mig att man inte ska ångra saker man gjort i sitt liv. Bara
ångra sånt man inte gjort.
3. Nej, jag skulle aldrig klara av att vara det. Skulle må riktigt dåligt och skämmas över mig själv.
4. Ja, 2 st. Och varför dom vart det får du fråga dom.
5. Haha, jag är väl inte populär bland killarna? Men säger du det så. Var dig själv och gillar killarna inte det så är det helt enkelt inte dig dom vill ha.

9. Postat av: amanda
1. Vad tycker du om Kenza/Kissie/BB?
2. Är du nöjd med din design?
3. Varför börja du blogga?
Sv: 1. Kenza och BB (som jag antar är blondinbella?) har riktigt tråkiga bloggar tycker jag. Men kissies blogg bara måste man älska. Tycker att hon verkar vara riktigt skön och det är klart hon inte är så blåst som hon visar i sin blogg. Hon låssas vara osmart för att få fler besökare, och det fula är att ni går på det och att hon lyckas.
2. Nej, ska försöka fixa en design med bilder och sådär. Får ta det någon dag när jag har tid.
3. För att jag tyckte det verkade roligt och omg, I love it!

10. Postat av: Adam

1. Blir du inte ''player stämplad'' när du har så många killar?
2. Hur många förhållanden har du haft?
3. Hur många syskon har du egentligen?
4. Varför har du fler killkompisar än tjejkompisar?

Sv: 1. Självklart finns det folk som kallar mig för player pga mina förhållanden som vart en del. Men dom som kallar mig det vet ingenting, för det finns en speciell anledning till varför varje förhållande tatt slut. I alla fall dom som jag gjort slut på. Man kan inte vara tsm med killar som inte vill ha kärlek utan bara är ute efter sex. Man kan inte heller vara tsm med killar som slåss eller är otrogna. Det säger sig självt, eller hur?
2. 7 stycken med det jag har nu. Det är inte så mycket med tanke på att jag faktiskt blir 17 i år.
3. Jag har en storebror. Men kallar Patrik för min brorsa och Evelina för min lillasyster.
4. För att jag litar mer på killar än tjejer. Dom snackar inte lika mycket skit och de kan hålla hemligheter. Plus att dom är roligare för dom tar inte allt så fruktansvärt seriöst.

11. Postat av: Johanna

Vad använder du för smink en vanlig dag? :)
Sv: Foundation, ögonskugga, mascara & rouge. Är det mycket för en vanlig dag enligt er som klagar på min sminkning?


12. Postat av: Felicia

vad är din största rädlsa?

Sv: Esamheten är min största rädsla. Jag får ont i magen och en klump i halsen så fort jag tänker på att bli lämnad helt ensam. Fast ingen gillar väl att vara ensam? Alla behöver vi kärlek, även om vissa inte vill erkänna det. Både från familj, vänner och pojkvän/flickvän.

13. Postat av: Marielle

vad har du för intressen:)?
Sv: Vara så mycket det går med kompisar och pojkvän. Dansar även streetdance och tränar mycket hemma och är ute och går mycket.


14. Postat av: isaa

1. favoritlåt?
2. något plagg du verkligen inte skulle sätta på dig?
3. vad gillar/hatar du mest med dig själv? :)
Sv: 1. Jag har ny favoritlåt varje dag nästan. Men just nu är det Ayell-why som spelas om och om igen.
2. Lack leggings skulle jag aldrig ta på mig. Tycker det är helt galet fult!
3. Det jag gillar mest med mig själv är mina fingrar. Dom är långa och smala och det är snyggt enligt mig. Det jag hatar allra mest med mig själv är att jag är för känslig och bryr mig för mycket om vad andra tycker. (Bara såna som känner mig, vad folk som inte känner mig tycker om mig ligger inte i mitt intresse.)


Detta var de första frågorna, kommer ni på fler frågor så skriver ni dom i inlägget under detta :)

/ Amalaj




 


Kommentarer
Postat av: Amy.C

hehe..jag vt:D







allt väl??..

haft en bra helg.. käns bara tiden rusade iväg..hehe..^^ och imorgon är det skola igen..tråkigt:( men hoppas du har haft dt bra i alla fall..godnatt:D

2009-04-19 @ 23:20:21
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: SANNA

sv: okej, kul :) samma här

2009-04-19 @ 23:38:27
URL: http://sanylee.blogg.se/
Postat av: Victoria

Bloggdesign 100:-! se exempel: victoriaekholm.blogg.se , emmastromback.blogg.se , lindabergqvist.blogg.se , millvall.blogg.se . Skicka ett mail eller adda på msn. victoriaekhholm.blogg.se

2009-04-20 @ 00:45:26
URL: http://victoriaekholm.blogg.se/
Postat av: ★ N a t a l i e N i l s s o n

Godnatt hjärtat. ♥

2009-04-20 @ 00:48:10
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: NINA

god morgon! :)



kram

2009-04-20 @ 04:47:24
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:yes, hitta faktist en fin(Y)

2009-04-20 @ 07:07:09
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Zäta

måste se marley and me! :)

2009-04-20 @ 07:14:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0