Solen skiner och det är loooov

Kom hem för någon timma sen, suttit nere i köket och pratat med min bror och mamma.

Mamma och jag har haft det jättemysigt idag! Efter skolan kom hon och hämta mig, de blev direkt till ''Milan'' för att äta. Jag tog en jättegod sallad och hon en pizza. Vi pratade om allt och skrattade precis som vi alltid gjorde förr. Efter de åkte vi till coop för att handla och sedan köpte jag en foundation och ett nagellack i smink affären där.

Blev en ännu ljusare foundation denna gång, men fortfarande samma märke. Känner att det är finare med lite ljusare nu till våren. Nagellacket jag köpte var i en söt ''babyrosa'' färg, passar perfekt nu till våren!

Vädret är kanon, det är äntligen lov, mamma och jag är sams och jag har fått sålt min förköp biljett till parketten. Fick sålt både min och Thildas, min bästa kompis Linus och hans kompis ville ha dom. Så ska träffa Linus snarast så att han kan köpa dom. Så humöret är verkligen bäst just nu!

Ska kika andras bloggar nu, skriver senare. Puss!

min sallad och mammas pizza, supergott!

Nagellack Isadora 69 kr  & Foundation MaxFactor 150 kr


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

pizza;G

sånt nagellack har jag med typ;)

2009-04-03 @ 16:41:13
Postat av: Stina

sån foundation har ja me :)

2009-04-03 @ 18:28:36
Postat av: nana

snyggt :)

2009-04-04 @ 10:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0