Min statistik

Okej, jag vet att 119 besökare inte är mycket. Kissie och Blondinbella har flera tusen men nu är det ju faktiskt så att jag inte är någon stor blogerska. Har inte bloggat så jättelänge heller, detta är faktiskt mitt rekord på besökare.

Mitt mål när jag började blogga var att komma upp till 100 besökare i alla fall och det har jag klarat nu. Nästa mål får nog bli 500, eller kanske 1000?

Kul att så många hittat hit och riktigt kul att ni lämnar så positiva kommentarer. Fortsätt så!

det går uppåt sakta men säkert :)


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Linda

Har du haft en bra kväll?

2009-04-06 @ 00:25:38
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mathilda

skit kul:)

2009-04-06 @ 00:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0