Hemma efter en superdag

Kom hem för en timme sen ungefär. Har inte hunnit med bloggen för äns nu för jag har ätit, pratat i telefon och packat dansväskan. Men nu ska ni få en liten uppdatering.

Skoldagen gick väldigt fort faktiskt och jag måste säga att jag tycker om killarna i vår klass. Dom har vart så söta mot mig idag. Humöret kan ju inte alltid vara på topp, så då är det tur att man har dom.

Efter skolan gick Thilda och jag till skarabadet och badade. Var hur länge sen som helst som jag badade. Men vi hade supermysigt och superkul.

Simmade flera längder eftersom det är hur bra träning som helst. Blev en hel del badande i bubbelpolarna också och såklart flera åk i rutschkanan.

Vid 19.00 tiden gick vi från badhuset och gick till coop för att köpa naturgodis. Man får ju unna sig något när man vart duktig och tränat. Jag var helt ofixad i både hår och ansikte, jag är stolt över mig själv måste jag säga.

Thildas mamma kom och hämtade oss när vi var klara. Och ja, nu ligger jag här i sängen med datorn och äter naturgodis. Ska svara på era kommentarer och sådär nu. Hoppas ni haft en bra dag!

Isak kluddade ner massa söta saker till mig på bordet på matten
(meningen kommer från vår favorit låt ''your call'' me seconhand Serenade)

I looooooove you!


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag älskar dig(L)

2009-04-20 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0