God natt

Kom hem vid 22.00 tiden igen, men har haft lite annat för mig.

Kalaset var mysigt, Lenas mormor var verkligen ursöt! Henne pratade jag mest med, så söt. De som var där var hennes mormor, mamma, pappa och två yngre tvillingsyskon som är två år äldre än jag. Mia och Peter heter dom. Min mamma, pappa, bror och jag då.

Först åt de smörgåstårta, sedan blev det paketöppning och efter det kaffe och tårta. Eftersom jag inte äter sånt där så åt jag inget under hela kvällen, åt hemma innan vi åkte dit. Stolt över mig själv att jag inte ens blir läskad längre när jag ser folk äta tårta osv.

Innan vi åkte hem stannade vi på coop för att köpa naturgodis. Kalla mig tröstätarN!

Nu ska jag sova, börjar 10.00 imorgon. Kärlek på sovmorgonen.
Sov gott sötnosar!

gullungar! Jag är så glad för din skull storebror.


/ Amalaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0