Jag lyckades!

Har haft en riktig telefonkväll så därför har det
inte blivit någon bra uppdatering ikväll. Sry.

Jag lyckades i alla fall få igång min digitala fotoram! Känner
mig ritkigt grym måste jag säga. Tog ''bara'' nästan 3 timmar
att få igång den. Men igång den fick jag i alla fall!

Lyckades även byta till ett rött skal för min favorit färg ör
ju faktiskt röd. Locktången jag fick av min brors brud var
också röd. Loooove it.

Såg också att många frågat vad en digital fotoram är. Trodde
alla visste det, men tydligen inte. Så då ska jag berätta det! =)
Det ser ut som en helt vanlig ram men istället för att det bara
är samma bild hela tiden som med en vanlig ram så byter den.
Nästan som ett bildspel på datorn.

Jag fixade så att min byter bild var 10e sekund, men det går
att ha så den byter 1 gång i timmen eller att det bara är en
bild hela tid en också. Det kan man göra lite som man vill.

Jag fick in hela 125 bilder på min så jag tyckte det var roligast
att byta bild ofta. Så 10 sekunder mellan varje bild blev lagom
kände jag. Jag verkligen älskar den. Har önskat mig en sådan
sedan julen 07 så min bror tyckte det var dags att jag skulle
få en nu.

Tusen tack älskade storebror!

Så här ser den ut, tycker den är skit snygg! =)


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Amanda

jättefin! :D

2009-09-05 @ 00:48:21
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: SANIBO

kul!

2009-09-05 @ 12:23:50
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0