Nya msn suger.

Jag har inte kunnat vara inne på msn på en vecka. För
jag har haft de gamla BRA messenger och när jag skulle
logga in någon gång förra veckan stod de att jag var tvungen
att ladda ner de nya msn.

När jag skulle försöka installera de nya funkade inte det. Så
mattias hjälpte mig me det idag. Så nu kan jag vara inne på msn
igen.

Jag verkligen hatar de nya messenger, så himla fult är det. Jag
blir ju ledsen i ögat. De gamla messenger är bättre och snyggare.
Varför kan inte JAG få ha kvar de gamla? Det är inte lätt när det
är svårt alltså.

RIP de gamla msn och hej de nya fula =(

seriöst ''senaste aktivitet'', vad är de om då eller?

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D!

2009-09-20 @ 20:14:09
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

haha attans..ogillar "uppdateringar" som är neddateringar :P

2009-09-20 @ 20:39:08
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0