Hiss/Diss

X. Sony Ericsson W890i
Är så otroligt trött på min mobil nu alltså! Den stängs av hela tiden och hakar
upp sig och är allmänt dålig. Vet att det inte är bara just min mobil som gör
så, utan det är alla i just denna modell. Borde dom inte sluta sälja den då?
Ska köpa ny nästa månad för jag klarar verkligen inte av denna längre.

X. Fredagar i skolan
Mina fredagar i skolan suger verkligen. Jag har jättebra schema förövrigt
men fredagarna är helt hemska. Eftersom fredag är sista dagen i skolan för
veckan och alla vill ha helg så tidigt som möjligt borde vi sluta tidigt den dagen.
De flesta slutar kring 11-12 på fredagar. Känns som om det bara är min
klass kvar på skolan till 20 över 3 då. So not okej!


X. Folk som skryter
Behöver inte ens förklara mig. Vem gillar folk som skryter liksom? Ingen!


♥ Studiedagar
Vi har studiedag nu på onsdag och det är så otroligt skönt. Veckan i skolan
känns inte alls lika lång då, perfekt att ha studiedag precis i mitten av veckan.
Vi borde ha en studiedag varje vecka. Tänk vad skönt det skulle vara!

♥ Vågit hår
Jag fick en vågtång av min brors flickvän när jag fyllde år och jag har använt
den flitigt. Jag har alltid hatad krulligt/vågigt hår och bara kört på platt hela tiden.
Men vågit hår är verkligen superfint! Man får mer volym i håret än när man
bara har de platt. Wooonderbart.

♥ Mina läsare
Har hissat er förut, men ni är värda att vara med på hiss listan varje vecka!
Har så otroligt gulliga läsare så det är helt sjukt. Det är verkligen kul att blogga
när ni ger mig så himla mycket beröm hela tiden. Har vart väldigt dåligt med
uppdateringar de senaste eftersom jag knappt har tid för mig själv längre. Men
ändå har jag några trogna läsare som fortsätter läsa varje dag och ge mig urgulliga
kommentarer. Tack för det, ni är guld värda!

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: matilda

yesyes :)

2009-09-19 @ 12:08:44
URL: http://nathaliematilda.blogg.se/
Postat av: Beea - OM ALLT OCH INGENTING <3

håller med :/

2009-09-20 @ 09:30:28
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0