Graaowr

Matchen slutade 3-2 till färjestad. Var skellefteå de mötte.
Tycker att färjestad spelade bra för att ha ett så pass nytt
lag som de har.

Sjukt skönt att Sevc slutat, han gav alltid färjestad en massa
onödiga utvisningar i alla fall. Men mycket sorgligt att rickard
wallin, jönsson och jonas ''monstret'' gustavsson slutat. 

Tur i alla fall att mina två absoluta favoriter, marcus johansson och
emil kåberg är kvar så jag tror jag klarar mig. Och färjestads två nya
målvakter klagar jag inte heller på. Henrik karlsson 25 och robin rahm
23.

Jag tyckte att gustavsson var snygg, men dessa två? Omg. Inga gamla
gubbar heller, vi gillar't. Känns som om färjstad bara värvat en massa 
snyggingar till sitt lag. Kanske lite av deras plan? Få fler fans! Skrikande
tjej fans.

Tjejer som inte tittar på hockey är dumma i huvudet! =)

Henkeee

Robiiin


Inga fel där inte ;)

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Thilda

MUMS!

2009-09-21 @ 22:02:18
Postat av: [email protected]

ROBIN RAHM!

2009-11-30 @ 18:47:50
URL: http://www.thewolfpack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0