Ett helt år äldre, men fortfarande lika omtyckt.

Nu har Emil öppnat alla paket och vi har även käkat tårta.
Är helt sjukt mätt nu. Emil fick ett par björn borg kalsonger
och den nya Beckham parfymen av mig. Han tyckte jättemycket
om parfymen så det kändes bra. Är ju ganska svårt att veta vad
andra gillar för lukter osv.

Emils kommentar var
''Alltså Amelie har skit bra smak på killparfymer
men tjejparfymer är ju bara för söta och äckliga.''

Haha, tack tror jag? Nej, men blev jätteglad över att han gillade
de han fick eftersom jag blev så himla glad över min digitala fotoram
som jag fick av honom på min födelsedag.

Utav sin flickvän fick han massa grejer och en av de grejer jag blev
RIKTIGT avundsjuk på var två biljetter till färjestad- detroit red wings
den 30 september. Tänk att få se färjestad spela mot ett NHL lag liksom?
Sjukligt avundsjuk verkligen, men hoppas dom får en mysig dag då i alla
fall.

Jag fick även ett försenat grattis-kort av min faster idag. Var två
trisslotter och pengar i de. Så nu ska Emil och jag skrapa lite lotter.
Önska oss lycka till? Vi kanske vinner en miljon, who knows?

Hörs om en stund, puss!

lite bilder från kvällen, jag älskar min familj!





/ Amalaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0