Sweet dreams

Efter jag snackat en stund med Hannsi la vi på och då ringde istället Nicklas upp mig. Var ett tag sen vi snackade i telefon, vet egentligen inte riktigt varför? Har bara blivit msn av någon anledning. Men idag snackade vi i alla fall i telefon. Och som sagt, göteborska är så gaaaalet nice!

Hade tänkt gå och lägga mig nu, är jättetrött och klockan börjar bli mycket. Min babe Amanda och jag har bestämt nu att på lördag blir det götet. Kommer bli supermysigt, för jag saknar henne så oerhört mycket! Fredagen och söndagen är faktiskt inte planerade än.

Har lite olika alternativ men kan inte bestämma mig för ett. Så känns som om det kommer bli att bara sitta hemma bara för det. Brukar bli så när man har flera lösa förslag och inte bestämmer sig för några. Men men, min lördag kommer bli grym i alla fall. Det vet jag!

Nu väntar sängen, sov gott och god natt sötisar!

sjung, sjung för mig igen, sången som du alltid sjöng för mig


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0