Inne igen efter skön promenad

Åh vad det var skönt att få komma ut och röra på sig. Suttit vid datorn nästan hela natten och dagen så jag behövde verkligen röra på mig. Det var riktigt härligt ute faktiskt. Hade kunnat ta min skinnjacka istället för vinterjackan. Men det kände jag inte för äns jag gått en bit och då orkade jag inte gå tillbaka hem igen. Gick runt ardala, det är favorit rundan när jag vill vara ifred. Den eller skogen för där kan man nästan vara säker på att inte träffa någon. Gick även en sväng inne i ardala, bara för att jag ville vara ute lite längre. I vanliga fall när man går ut i ardala brukar man kanske träffa 2-3 stycken men idag var det faktiskt ganska många ute. Märks att folk längtar efter våren och sommaren!

Finns inte mycket roligt att titta på under rundan, men ifred får man i alla fall vara


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Danne

duktig du är som är ute och går :)

2009-03-14 @ 15:38:07
Postat av: Elvira

ser ju kul ut ;D

2009-03-14 @ 15:57:13
Postat av: Ollie

det var otroligt skönt ute idag faktiskt! :)

2009-03-14 @ 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0