Sommarlooooov!

Yes, äntligen har mitt efterlängtade sommarlov kommit. Har verkligen längtat sjukligt mycket, ska bli så skönt att slippa skolan nu i ca 2 månader. Att jag fått sommarlov firar jag med att jobba 17.00-22.15 ikväll, kanske inte så kul? 

Men pengarna är inte helt fel och personalen är så himla gulliga och sköna. Så jag tror att mitt sommarlov på jobbet kommer bli kanon i alla fall. Life is good!

Vi hade först skolavslutning från 8.00-9.00, sedan gick Thilda och jag och fika på nockes. Eller fika och fika. Vi tog varsin macka. Vädret var verkligen sjukt dåligt så vi satt kvar där ett bra tag. Vid 11.00 tiden gick vi iväg för att leta efter ett nalle puh gossedjur.

Patrik som jag kallar för min brorsa och även för nalle puh (vi säger att han är puh och jag nasse) tog ju studenten idag. Självklart var jag tvungen att hänga på honom något. Har letat efter en nalle puh hela förra veckan och denna vecka men inte hittat någon. Men idag hittade jag en som tur var.

Lite efter 12.00 mötte vi upp Sofia och så gick vi mot katedral för att titta på när studenterna sprang ut. Det var så himla roligt att se Patrik så glad. Jag har aldrig sett honom se så otroligt lycklig ut. Han är sällan ledsen eller sur, han är en väldigt glad person annars med. Men så här glad har jag aldrig sett honom. Blev så himla glad av att se honom sån!

Jag skrev lite gulligt i ett kort till honom också som jag hängde på nalle puh'n. Får hoppas han inte tappar bort de utan att han läser det. Träffade min BFF andreas där också så stod och pratade med honom en bra stund efftersom jag tappade bort Thilda och Sofia. Träffade Arvid också, var ett tag sen så blev en liten pratstund även med honom.13.50 gick min buss hem och när jag kom hem bytte jag om direkt eftersom jag var sjukt blöt.

Var blöt ända in till underkläderna. Så jag var tvungen att byta om helt och hållet. Har frusit något otroligt mycket hela dagen. Men nu börjar jag få tillbaka värmen igen. Skit Sverige med skit väder! Efter att jag bytt om åt jag och nu sitter jag här.

Ni får alla bilder från dagen vid ett senare tillfälle eftersom alla kort togs med Thildas systemkamera. Ska be henne skicka alla bilder till mig senare. Men nu ska jag kila iväg och sova en timma så att jag orkar jobba sen. Skriver innan jag åker, puss!

Min skolavslutnings outfit;
Jeansjacka från Gina Tricot
Klänning från Gina Tricot
Väska från Lager 157
Skor från skopunkten
& ett paraply var givetvis ganska så nödvändigt i detta äckelvädret


Har jag någon gång sagt att jag verkligen älskar dessa skor? I'm in love for real!
(prickarna är regn om ni undrar)


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0