Härligthärligt.

Sådär nu har jag ätit lite frukost. Hade fått hem ett brev från
jobbet och i de låg mitt schema under hösten. Jobbar minst
en helgdag varje vecka vilket ger sjukt bra pengar men är ganska
tråkigt då man missar allt kul kompisarna hittar på under helgerna.

Såg även att jag skulle jobba på min födelsedag. Kanske inte så kul?
Får se lite, kanske ser efter om jag kan byta den tiden med någon
annan. För först är det ju skola och sedan jobbar jag 16.00-20.15.
Vill ju kanske vara hemma lite med familjen under min dag liksom?

Aja, vi får se hur jag gör. Pengarna är absolut inte fel och jag tycker
hemskt mycket om mitt jobb så jag är glad att jag fått så mycket tider
som jag fått nu i höst. Är inte klar med sommartiderna heller så.

Tjena cashflooow!

denna och en till sida var det jag fick hem, muuums

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: ida

så bra :)

2009-07-21 @ 13:13:50
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jo, okej härligt =D

2009-07-21 @ 13:36:58
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0