God natt

Okej, verkligen läggdags för mig nu. Ska jobba 11.00-19.00
imorgon så kan ju vara bra om jag är utvilad då. Att jobba en
söndag är verkligen gör bra eftersom man då går på 100%
hela dagen. Cash is king you know!

Har haft en supermysig kväll med mamma ikväll. Pappa är ute
och dansar med min bardomsväns föräldrar och min bror och hans
tjej har vart hemma hos en kompis och käkat pizza och tittat på 102
dalmatiner? Fråga mig inte..

Mamma och jag satt i alla fall med våra datorer och hjälpte varandra
med lite olika saker. Hon hjälpte mig bland annat att välja ut två av de
hunkar som var med på min top six lista.

Vi tittade även på tv, käkade vindruvor och chips och drack cider. Jag älskar
våra myskvällar, mysigt att det bara är vi lite då och då. Förra året funderade
vi på att sticka till madeira en vecka bara vi två. Jag tycker vi ska göra det till
hösten, skulle vara helt lovely att få åka iväg en vecka från skolan och allt.

Under kvällen har jag även fått telefonsamtal från marcus och tobias. Dom jag
och Thilda träffade under veckan i kungshamn ni vet. Dom var i alla fall på crusing
i Falköping och var sjukt fulla så Marcus var ännu roligare än vanligt. Skrattade så
jag inte fick någon luft.

Sedan fick jag även ett telfonsamtal från en full Gustav som var på classic car week
i rättvik. Vad är det egentligen med fulla människor och telefon? Haha, alltid roligt
att lyssna på, dock väldigt pinsamt för dom dagen efter. But hey, that's not my problem!

Avslutade kvällen med ett telfonsamtal med en nykter Hannes. Som sagt
så många gånger förut, jag älskar honom så himla mycket. Världens bästa
vän, jag lovar er.

Men nu måste jag sova. Ska upp halv 10 imorgon.
Det är okej att tycka lite synd om mig. Men vi hörs
imorgon igen. Puss!

Haha, schnyyging!
Jag saknar dig bästa vän <3



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Beatrice[foto, mode & vardag]

sv: har sett han igen! :D

2009-07-26 @ 09:34:56
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: sanna❤

SV: haha okej,



allt bra annars? :)

2009-07-26 @ 10:01:53
URL: http://hejjsanna.blogg.se/
Postat av: Hannes

Du ska ju DÖÖ nu iaf Amelie ;D Älskar dig <3

2009-07-26 @ 11:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0