Med brudarna!

Jag kom inte in i duschen för äns 18.00, seg som vanligt. Satt i bara handduk när  Sandra och Thilda kom, jag är så bra på att planera känner jag. För tillfället är dom på toa och sminkar sig men jag är redan klar med det så jag sitter vid datorn. Får inte ta några bilder på dom osminkade, så blir inget roligt inlägg med bilder tyvärr. Men det kommer sen när vi fixat klart oss, vilket förmodligen kommer ta ett tag. Vi är ju faktiskt tjejer, så vi skyller på de. Hoppas ni har en bra kväll!

Enda bilden jag fått ta, enjoy!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha, snyggt :D

2009-02-28 @ 12:59:11
Postat av: De du

pooooorrigt ;D

2009-02-28 @ 13:16:35
Postat av: Evvis (a)

ovanligt att du inte va klar när folk kommer till dig ;D

2009-02-28 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0