Jag börjar bli duktig

Nu hade jag faktiskt tänkt gå och lägga mig. Jag börjar bli duktig på att hålla tiden nu, tycker ni inte? Dagen har vart helt okej, lyckades ju till och med göra lite läxa ikväll. Imorgon är det skola från 8.00 till 15.20, jobbigt jobbigt. Vi ska till radio skaraborg i Skövde på ett studiebesök på vår medielektion. Låter ganska tråkigt, men vem vet det kanske blir kul. Efter skolan blir det antagligen att göra lite läxor. Ska även försöka orka med att träna på danserna vi har på träningarna så att dom sitter. Hoppas ni haft en bra dag, god natt!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så duktig så :)

2009-02-25 @ 21:54:51
Postat av: Mathilda

vi får göra så det blir roligt, du oh jag ammi!:D

2009-02-25 @ 22:18:07
Postat av: Sara

vad duktig du e! :)

2009-02-26 @ 06:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0