Grattis morfar!

Idag hade morfar fyllt 88 år om han levt. Saknar dig något otroligt mycket. Du försvann ur mitt liv alldeles för tidigt. Jag har alltid gått och haft skuldkänslor för att jag inte var där när du försvann. Att jag inte satt där bredvid dig och fick säga hej då. Istället för att sitta där var jag på Öland på semester, som inte blev mycket av en semester sen. Den sommaren var den värsta i mitt liv. Har även skuldkänslor för att jag inte vågade åka hem till mormor och vara med henne. Det är så mycket man ångrar så här i efterhand. En sak som är säker är i alla fall att du var världens bästa morfar. Alla mina kompisar var avundsjuka på mig för att jag hade en så häftig morfar som var med oss och spela fotboll, bandy och basket. Jag saknar dig! :/ Livet är inte rättvist. Grattis på födelsedagen i alla fall, hoppas du och mormor är tillsammans vart ni än är. Jag älskar dig.




/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

fint skriver sötnos!(L)

2009-02-05 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0