Godmorgon!

Nästan klar, ska bara fixa håret också. Vaknade vid 4.00 i morses/natt och har vart vaken sen dess, men ändå är jag väldigt pigg nu. Idag blir det först skola från 9.05 till 13.25, sedan tar jag bussen till Lidköping som vanligt på tisdagar. Där träffar jag först Arvid och 16.00 börjar min träning. När jag kommer hem ikväll blir det dusch, äta, göra läxor och försöka lägga mig i tid. Vi får väl se hur det går med att gå och lägga mig tidigt. Vi börjar 12.00 imorn för vår naturlärare skulle på en kurs eller något så vi har fått en uppgift att göra hemma istället. Väldigt skönt med lång sovmorgon, det är behövligt! Nu ska jag gå och fixa håret och packa ner de sista i dansväskan, ha en superbra dag!

Lady gaga- Eh eh (Nothing else I can say)
Bästa låten just nu, lyssnar på den om och om igen.
Början av texten passar ju mig en del oxå, hm hm.


Boy we've had a real good time
And I wish you the best
On your way, eh eh

I didn't mean to hurt you
I never thought we'd fall
Out of place, eh eh


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Adam

den låten är as bra!

2009-02-24 @ 08:11:03
Postat av: Sofia

Kärlek på den låten!

2009-02-24 @ 17:42:09
Postat av: Anonym

den låten va bra :)

2009-02-24 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0