God natt

Promenaden med Sandra var kall men mycket mysig. Den tjejen är verkligen de bästa jag vet, hon får mig att må så otroligt bra. Ramlade inte denna gången i alla fall, men låg nästa på marken i alla fall eftersom vi fick skrattanfall. Jag måste ju leva upp till mitt nya smeknamn som Sandras pojke Erik gett mig liksom. Han kallar mig stenen, den e snäll vet ni. Hade faktiskt tänkt gå och lägga mig nu för jag är helt galet trött och morgondagen i skolan är verkligen jobbig. Börjar 8.00 och slutar 15.20, längsta rasten imorn är en halvtimme bara och det är lunchrasten. Sov gott på er!

Ingen bra bild men kan ju i alla fall säga det att mitt knä inte är snyggt.
Svullet och blåmärken, det är ju kanon!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

ysigt:D

2009-02-18 @ 22:21:43
Postat av: Brorsan !

hahahha :) det var kul, stackare :(

2009-02-18 @ 22:40:11
Postat av: Arvid

stiligt :P sov sött ammi ;)

2009-02-18 @ 22:46:21
Postat av: adam

stackars :(

2009-02-19 @ 06:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0