Fredag kväll

Blev inte som så att jag tittade på tv förut. Precis när jag lagt mig i sängen kom mamma in så jag låg och pratade med henne istället. Efter en stund bestämde vi oss för att gå ner och göra iordning tacos. Det är verkligen gott, nyttigt och lätt att göra. Men ändå äter vi i min familj det väldigt sällan. Lena var inte med Emil så hon åt också med oss, satt kvar väldigt länge efter maten och pratade. Men nu sitter jag uppe på mitt rum igen och bloggar lite. Jag är verkligen hur trött som helst så jag funderar helt seriöst på om jag kanske skulle gå och sova snart. Denna veckan har verkigen vart otroligt lång som sagt. Just det, jag skulle försöka fixa bild på glasögonen. Glömde bort detta eftersom jag gjort annat istället. Kanske skulle försöka fixa en bild på det nu då. Använder dom nu och gjort det sen jag kom hem, ingen huvudvärk alls vilket är väldigt skönt. Tycker inte om att ha dom på mig när folk ser, men hemma spelar det ingen roll. I skolan och där folk kan se kommer jag absolut inte använda dom lika flitigt!

Inte lite gott med tacos


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sanna

ååh, vad gott!

2009-02-20 @ 22:03:41
Postat av: jakob

shit, nu bev jag läskad!

2009-02-20 @ 22:12:10
Postat av: Laban

geeeeeeeee miiiiiiiiig :D

2009-02-20 @ 23:19:26
Postat av: hej :)

de åt jag också igår :)

2009-02-21 @ 12:22:16
Postat av: david

muuuuuuuuuuuums :D

2009-02-21 @ 14:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0