Filmer som krockar

Sitter även denna kväll och tittar igenom tv tablån och ikväll går det två bra filmer. ''The perfect man'' och '' Bruce den allsmäktige'' går ikväll på varsin kanal ungefär vid samma tid. Är inte der typiskt? Igår gick det ingen bra film och idag går det två. ''The perfect man'' går på TV3 och börjar 21.35 och ''Bruce den allsmäktige'' går på TV4 och börjar 21.30. Både filmerna är riktigt bra, har sett båda förut. Men nu vet jag inte vilken av dom jag ska se? Ska jag fortsätta vara sådär snyftig av mig så blir det ju helt klart ''The perfect man'', men om jag vill försöka tänka på något annat än att jag sitter själv på alla hjärtans dag ska jag nog titta på ''Bruce den allsmäktige''. Eftersom den är en komedi och man får många goda skratt. Melodifestivalen hinner ju i alla fall ta slut innan de båda filmerna börjar. Det var ett plus mitt i allt minus. Ja vilka problem jag har hurrni! Vilken hade ni tänkt se?

Tittade precis på klockan och fick se att den redan hade hunnit bli 20:17, alltså har melodifestivalen redan börjat. Bara missat en låt än så länge så ingen fara. Men nu ska jag kila iväg och se på den. Ha en bra kväll!



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Stefan

Bruce den allsmäktige lätt!

2009-02-14 @ 20:18:50
Postat av: Ardala

kolla på Bruce!

2009-02-14 @ 20:45:31
Postat av: august

bruce!

2009-02-14 @ 21:16:34
Postat av: Oscar (a)

jag tkr båda filmerna är bra (a)

2009-02-14 @ 23:39:31
Postat av: Mathilda

både e bra ja:)

2009-02-15 @ 12:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0