Dags för sängen

Eller ja, snart i alla fall. Beck är precis slut, så det blir sängen alldeles strax. Tycker att det är väldigt dumt att det går på söndagar eftersom det går så sent. På söndagar är det smartast att gå och lägga sig tidigt eftersom det blir en bra början på veckan. Men jag är inte bra på det där med att gå och lägga mig tidigt så jag förstår inte ens varför jag försöker. Dagen har som sagt vart underbar, absolut den bästa på länge! Imorgon är det skola igen och jag orkar verkligen inte, men är man tvungen så är man. Imorgon blir första gången klassen får se mig med glasögon, sånt är alltid jobbigt tycker jag. Se att alla sitter och stirrar på en för att det är en förändring. Visst känns det alltid som att det är negativa blickar när någon stirrar? Men finns ju inte mycket jag kan göra åt saken. Aja, det blir nog bra. Nu ska jag lägga in lite låtar på mobilen och sedan blir det sängen. Sov gott!

Linus målade denna fina flodhäst till mig på msn, killen har skills haha



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Han har verkligen skills:)

2009-02-23 @ 16:16:56
Postat av: sanna

HAHAHA, snygg ;D

2009-02-23 @ 16:26:52
Postat av: Linkan

Den är fet nice asså :D

2009-02-23 @ 20:35:10
Postat av: niklas

fiiin ;)

2009-02-23 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0