Lovely day

Studiedag idag så vi fick längre lov, så otroligt skönt.

Vaknade 10.30, låg kvar i sängen och tittade på tv. 11.00 ringde Melly och sa att han slutat skolan redan och var på väg till mig. Jag blev självklart jätteglad!

Låg i bara en t-shirt, var helt ofixad och osminkad och var nästan helt nyvaken när han kom, men ändå tycker han om mig. Det kallas nog kärlek tror jag.

Han kröp ner under täcket med mig och så satte vi på en film. Efter halva filmen ungefär somnade Melly. Den pojken är hemskt söt när han sover ska ni veta, eller ja han är alltid söt såklart.

När filmen var slut kilade jag ner för att duscha och sedan fixade jag mig. Melly vaknade igen när jag nästan sminkat mig klart och då gick vi ner och lagade mat till oss och min bror och hans tjej.


16.00 hade jag dansträning, så Melly körde mig till Lidköping. Han stannade faktiskt och tittade på träningen också. Träning gick ganska bra men var inte så kul som det brukar vara. Nästa vecka blir nog roligare, ska fokusera mer på pardansen då.

Efter träningen åkte Melly och jag hem till mig igen. Jag hoppade in i duschen och han gick och la sig i min säng och tittade på tv.

Jag varken fixade håret eller sminkade mig efter. Känns så skönt att jag inte behöver bry mig om hur jag ser ut när jag är med honom. För att han tycker om mig oavsett hur jag ser ut. Aldrig känt så med en kille förut, men Melly är inte som andra killar. Han är bäst.

Lite innan 20.00 åkte han hem eftersom han hade en uppgift till skolan att göra. Då myste jag med mamma en stund och sedan satte jag mig här.

Dagen har vart hur mysig som helst och jag är verkligen hur lycklig som helst som har just Melly som pojkvän.

du är det finaste jag vet hjärtat


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: SANNA

sv: hehe jadå :):) händer annarS?

2009-04-14 @ 22:45:35
URL: http://sanylee.blogg.se/
Postat av: isabell

okejokej :)

2009-04-14 @ 23:10:23
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: isabell

med mej är det toppen,

med dej då :) ?

2009-04-14 @ 23:49:20
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0