HOCKEY MATCH, missa inte det!

Kom precis in igen efter mina två promenader. Gick först ett varv runt ardala vilket tar ungefär 40 minuter med rask takt. Sedan gick jag in och drack vatten och lämnade jackan och så blev det en sväng i skogen också.

Jag tycker verkligen det är supermysigt att gå i skogen, få gå och lyssna på fåglarnas kvitter och bara mysa av värmen. Att inte ens behöva jacka ute i skogen där det är kallare än inne i själva samhället. Man får såna vår känslor så de är inte klokt!

Jag vet att jag sa att jag inte skulle skriva på ett par timmar. Men Färjestad-HV71 spelar sin första sm final match mot varandra alldeles strax så var tvungen att uppdatera. Ingen får ju missa matchen! Den går på kanal 9 och alla hejar på Färjestad så att dom vinner för annars kommer ni få en sur Amelie sen och de vill ni inte.

Har gjort iordning en tallrik med jordgubbar och fil. Så nu ska jag gå och lyssna på försnacket och äta upp mina jordgubbar. Ska träna efter matchen istället, eftersom jag var ute så länge. Skriver sen, puss!

jag tror att solen just har blivit min bästa vän!




/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart man inte missar!

2009-04-01 @ 19:18:26
Postat av: Jakob

ser sjukt gott ut med jordgubbar :)

2009-04-01 @ 19:33:20
Postat av: Josefine

Sv: Åh, tack :)

2009-04-01 @ 19:35:03
URL: http://jjossefinee.blogg.se/
Postat av: tihi

muuums =)

2009-04-01 @ 20:28:09
Postat av: Stina

gud vad gott me jordgubbar! :)

2009-04-01 @ 21:31:34
Postat av: amanda

fina bilder!!

2009-04-02 @ 22:13:25
URL: http://amandaliilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0