Tack!



Vill bara tacka alla som skickat grattis-sms, skrivit grattis
på bloggen, bdb och msn. Det gör mig otroligt glad att så
många kommer ihåg min dag.

För de som grattar tar det bara några sekunder att skriva.
Men för den som blir grattad betyder det så himla mycket.
Jag blev förvånad över att så pass många kom ihåg mig idag.
Men det gör mig otroligt glad.

Vissa blir jag bara så irriterad på. Att inte fått ett grattis är väl
inte hela världen. Men en del har jag skickat till prick 12 och
verkligen engagerad mig för på deras födelsedag och de har inte
ens hört av sig idag? Sjukt dåligt, men då vet jag ju hur det ligger
till i alla fall.

Så.. till de ''vänner'' som ''glömt'' att
skriva grattis till mig idag.
TTYN :) 

(Talk to you never för er som inte
är så duktiga på förkortningar.) 

/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0