So fresh

Känner mig superfräsch nu! Har rakat benen, gjort
ansiktsmask, hårinpackning, peeling, målat naglarna
och duschat och lite andra girl stuffs.

Jag verkligen älskar att va tjej! Tänk vad tråkigt killar
har de. Kan inte måla naglar eller raka benen eller göra
något av de andra jag gjorde utan att bli kallad bög. Jag
tycker synd om dom.

Har hunnit med att laga mat och käka under tiden också. Min
bror var hemma under sin lunchrast så jag hade lite sällskap
under middagen. Tur var väl det för när jag skulle gå till spisen
för att röra lite i maten kom det en gubbe och gick utanför fönstet.

Höll på att skita på mig, blev verkligen gör rädd. Var inte beredd
på att det skulle komma någon där ute. Min bror gick i alla fall och
öppnade så jag slapp gå och öppna dörren endast iklädd trosor och
ett linne. Haha, det hade nog gubben gillat annars.

Synd för honom att min bror var hemma ;)

Mår i alla fall ganska bra nu. Är dock väldigt trött men det kan ju
bero på att jag bara legat i sängen en hel vecka utan att vara uppe
något. Ska försöka att inte ligga i sängen för ens ikväll. Måste
vara uppe så mycket som möjligt så jag orkar med skola och
jobba imorgon.

Det blir nog bra! Nu ska jag vara lite social
på msn ett tag. Hörs senare.
Puss!

Ser faktiskt piggare ut också, sköööönt
Jag vill pierca tungan!

Blev rött lack denna gång, även på tånaglarna
Jag gillar't!


mina fingrar ser helt missbildade ut I know.. dålig bild bara
okeeey.

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: jo :)!

2009-09-02 @ 14:51:10
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej haha alla e typ sjuk :S alla jag känner är typ de. jorå de rullar bara på :)

2009-09-02 @ 14:55:08
URL: http://sarralarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0