Min födelsedag har vart great

Lägger upp bilder från kvällen med familjen och även
på de jag fått idag tänkte jag. Har vart en superbra
födelsedag verkligen. Fått nästan allt jag velat ha.

Jag älskar mina vänner och jag älskar min familj! ♥

''Prinsesstårta till prinsessan''

Sööötnosar

Lika slitna alla fyra, den bjuuuuder vi på 


Jag fick tröjan jag gått och tjatat så länge om. I love fbk!
Tack mamma och pappa.


Fett snyggt att de står färjestad på armen med.
Jag kommer att bo i denna tröja, så jävla mysig!


Mer från fbk shopen. Tack mamma och pappa!


Fransk manikyr och mascara. Tack mamma och pappa!

Digital fotoram och ett minneskort på 2GB till den. Tack
storebror! Ni vill inte höra hans kommentar om varför
jag skulle ha en sån här haha!


Kylmatta till lap topen med special tryck. I love it!
Tack mamma och pappa!


Jag fick locktåååååången! Även en parfym och
ett ed hardy block.
Tack Lena! (brorsans flickvän)


Mamma tyckte hon var mycket rolig som hittade ett
lypsyl med cola lukt och smak(?) Bara för jag är
beroende av cola.. så hon var såklart tvungen att köpa
det. Tack maaaaamy


HEJ JAG HETER AMELIE OCH JAG POOOOSAR OCH
TYCKER ATT JAG ÄR SÅÅÅÅÅ SNYGG
/ Mamma
Haha, jaa vad ska jag säga? Ni märker ju vem jag
är lik i sättet i alla fall. Mammas lilla flicka!


haha, mamma kommer döda mig imorgon när hon
läser bloggen och får se att jag lagt ut hennes fjortis
bild. Men visst är hon söt?

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

fint :D

färjestad :D!

2009-09-04 @ 15:51:18
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Evelina

Grattis i efterskott :D

2009-09-04 @ 16:58:13
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Rasmus

fan va naajsa saker:D

2009-09-04 @ 17:51:58
URL: http://rsoder.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grattis i efterskott :)



Själv gillar jag nog Ske-AIK, ifall jag måste gilla något i hockey :P hehe, det är för jag bor typ i Skellefteå :P Fast Färjestads målvakt eller har han slutat?..men han är ialla fall väldigt bra =D

Btw, tårtan ser jätte god ut!=D (A)

2009-09-05 @ 10:30:27
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0