Frisk

Ska till skolan imorgon. Har bestämt det nu. Börjar 11.00
och slutar 13.20. Sen jobbar jag 16.00-20.15. Det går nog
bra får jag hoppas.

Att vara sjuk är inget jag gillar, men oj vad mycket
uppmärksamhet jag fått denna gång jag vart sjuk. Eftersom
det var rätt allvarligt förra veckan och eftersom jag vart sjuk
så länge så har folk verkligen brytt sig.

Det betyder hur mycket som helst och jag är jätteglad över
att jag har så många som bryr sig om mig. Tråkigt att min tid
i rampljuset är över nu när jag är frisk igen.

För då tar folk för givet att man mår bra hela tiden. Så är det ju.
Då vaknar man inte upp med massa sms från folk som undrar
hur man mår. Men imorgon är det i alla fall min dag så jag antar
att jag får mycket uppmärksamhet då med.

Haha, I love it. Ska i alla fall bli jätteskönt att få komma tillbaka
till skolan. Saknar alla så fruktansvärt mycket. Och jag lär ju ligga
efter helt galet mycket också. Lite ångest över det faktiskt. Men inget
jag kan hjälpa!

Yeye, från och med nu friskförklarar jag mig själv. Haha det lät
dramatiskt. Längtar helt sjukt mycket till helgen också. Den kommer
att bli bäst. Kiss on it!

all eyes on me in the center of the ring, just like a circus


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin bild :D

2009-09-02 @ 23:48:39
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Anonym

babe itne behöver du tacka

2009-09-02 @ 23:53:18
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0