Natur är inte min grej!

Asså det är något fel på mig. Jag kan verkligen inte plugga! Tänker på allt annat utom just det jag ska plugga på. Har gjort 15 av de 31 frågor jag skulle göra. Vet inte om jag tagit en paus från pluggandet eller gett upp. Kan inte bestämma mig.. morr.

Nicklas ringde för en stund sen så nu ska jag vara social med honom! Sedan får jag se hur det blir med pluggandet. Det måste verkligen göras, men tyvärr finns ingen motivation till det.

Skriver senare, puss!

I've miss you quite terribly


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: johan

sv; ja förstår inte ens att dom kommer på en sån grejj :P haha

2009-05-14 @ 22:52:21
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Mathilda

vem orkar natur:S

2009-05-14 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0