Underbara människor!



''tycker att du ska börja igen, är jätte kul att läsa din blogg =). synd om dig för allt som hänt, hoppas att du kämpar vidare och har vänner & familj i din närhet som får dig orka vidare med ett leende på läpparna iaf =)<3. Du är bra bruden & jätte söt!''

Alltså ååååååh vad glad jag blir av att få såna här kommentarer. Helt sjukt, tack så mycket gulliga du. Jadå, det kommer bli bättre. Har insett det nu, för jag har världens underbaraste kompisar. Utan vänner är man ingen, utan kille är man ehh.. kingen? Haha de rimma i alla fall!

Var ute och gick med världens bästa brorsa Patrik förut. Helt sjukt att vi inte träffats mer än en gång sen jag blev tillsammans med Oscar. Förutom i skolan då förstås, men då har det bara vart ''hej'' och knappt de vissa dagar.  Och nu träffas vi igen när det är slut. Tycker det var dåligt av mig att sätta kärleken framför vänskapen. Men det är ju så, man är smart innan man blir kär. Så jag har tur att Patrik fortfarande vill vara med mig.

Vi pratade väldigt mycket om allting och jag känner mig bättre nu. Jag är så glad över att jag har dig brorsan, det ska du veta! Och jag lovar att en kille aldrig mer ska få förstöra vår vänskap.

När jag kom in skickade Oliver sms och ville att jag skulle ringa honom. Så då gjorde jag det och det blev en lång pratstund. Han får mig också på så himla bra humör. Alla värmande ord, det betyder något enormt mycket. Även om jag är rädd för att bli kär igen osv tycker man ändå om att höra gulliga saker. Hemskt gullig kille är han i alla fall!

Tänkte skriva ett inlägg nu för att skriva av mig lite känslor. Kommer nog bli väldigt långt, men det är frivilligt att läsa. Så, puss så länge!

min brorsa är bäst, det bara är så!

länge sen han skrev detta, men visst är han gullig?

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag älskar din blogg

2009-05-04 @ 22:33:02
Postat av: brorsan!

haha ! det är najs :P

2009-05-05 @ 14:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0