Sweet dreams

Oj vad klockan har blivit mycket. Verkligen dags att sova nu! Har sovmorgon till 9.10 och slutar 11.45 imorn, jag klagar inte. Utan jag gillar't!

Suttit och camat och vart social på msn hela kvällen. Känner att jag börjar bli en liten msn nörd igen, inte bra detta. Nicklas msn dampa ur men han ringde nyss för att säga god natt i alla fall. Jag verkligen älskar hans dialekt, mums på göteborgare!

Ligger redan i sängen nerstoppad så behöver bara stänga av datorn och sedan blunda. Så sover jag nog om 5 minuter högst! Är verkligen hur trött som helst, så det blir skönt att de är kort dag i skolan imorgon.

God natt nu sötnosar!

she is always ready, when you want it she want it

Nicklas har gjort om ännu en bild till mig. Han är ps nörden nr 1.
Men blir glad när han bara skickar bilder sådär som han gjort om.
Det tackar vi för! :)


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0