Suuuuuck

Hemma nu efter en seg skoldag. Redovisningen på ''talang 2009'' i morses gick i alla fall bra tycker jag. Skönt att ha de gjort! Annars var väl skoldagen som vanligt. Seg och jobbig men ändå med massor av skratt. Brudarna gör min dag i skolan. Tur dom finns.

Har hur mycket som helst i skolan nu känns det som. Känner mig stressad till tusen. Imorgon har tydligen Natalie och jag omprov på ett samhällsprov 15.30. Kul tid när vi slutar 13.25? Ohjaa. Så måste strax gå och plugga på det. Det är om ekonomi och det är jag superkass på.

På onsdag har vi ekologiprov och nästnästa vecka ska vår monter och hela arbetet om vårt tv program vara klart. Mina naturfrågor måste vara inlämnade i slutet av veckan också. Jag bryter snart ihop känner jag. Vi har så sjukt ojämt med läxor. Först är det inga på flera veckor sen kommer allt på en och samma gång. Jag orkar inte, ge mig sommarloooov!

Ska kila ner nu och skriva ut en ny bild till den tomma platsen i min ram ovanför sängen. Behöver väl inte skriva vad det var för bild innan, för det bör ni veta vi de här laget. Blir en bild på mig och brudarna denna gången tror jag. När jag fixat det blir det pluggpluggpluggplugg. Tyck synd om mig? Jag behöver det!

I 5 dagar kändes allt problemfritt. Men nu är all stress och skit tillbaka igen :(


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: natasha

samma hihi..

uuh skolan tar kåååål på mig :)

2009-05-25 @ 16:54:46
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: natasha

hihi stackars ossssss :/

2009-05-25 @ 17:13:14
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0