Ölands outfit's

Tänkte att jag slänger in alla Outfit's jag haft under veckan i ett inlägg. Har ju som sagt lovat er dagens outfit varje dag, så jag har vart gullig och fotat den varje dag nere på Öland. Så nu får ni alla fyra i ett och samma inlägg, enjoooy!

Dagens outfit torsdag;
Långt linne från Gina Tricot
Jeans shorts från Borgolms nya mode



Dagens outfit fredag;
Klänning från Lindex (sen 7:an eller 8:ans avslutning. Gammal iaf!)
Cheap monday jeans från Yap
Mina älsklingsklackar från skopunkten



Dagens outfit lördag;
Leopardmönstrad t-shirt från Vero moda
Jeans kjol från H&M
Leggings från Åhlens



Dagens outfit söndag;
Body från lager 157
Hög midja kjol från H&M
Leggings från Åhlens



Vilken outfit är din favorit, vilken gillade du bäst? torsdagens, fredagens, lördagens eller söndagens?

/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0