Morniiiing

Godmorgon! Allt bra med er sötnosar? Med mig är det kanon! Har duschat och fixat mig klart. Börjar 9.10 idag. Egentligen slutar vi 13.25, men har matte nationella från 13.00 till 15.00. Inte kul!

Så otroligt skönt att denna dag blir sista dagen i skolan för denna veckan för mig. För imorgon, tidigt på morgon åker jag till Öland. Det är mer än okej att vara avundsjuk! ( Mer avundsjuk än vanligt då förstås.. grr ;))

Efter skolan ska jag till coop och snacka med tjejen som ringde igår. Så får vi se hur det blir med sommarjobb, jag hoppas ni håller tummarna för mig!

Ska kila iväg och ta en bild på dagens outfit åt er nu, skriver senare. Puss!

bild tagen för några sekunder sen.. jag vet att ni gillar't


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0