Mina ''vill ha''!

Suttit och pratat i telefon nu en stund med Nicklas. Kanske blir det så att vi träffas en stund på lördag, men det återstår att se. Tror jag var lite dryg på msn för utan att säga något ringde han mig hem. Aja, så kan det va. Satt och tittade på ginas sida under tiden vi snackade.

Här är mina fyra ''vill ha'' därifrån! Kanske ska satsa på att köpa något av de på lördag när jag och min favorit drar till göteborg?

Randig klänning 149 :-


Randig topp 149 :-


Jeanskjol 249 :-


Vitt ''lager på lager linne'' 249 :-



Vad tycker ni? Något som var så snyggt att ni också skulle vilja införskaffa det till er garderob? Jag är verkligen supersugen på kjolen! Hittar jag en sådan och den passar köper jag den. Utan att tveka!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Evelina

okej :D låter kul :D badat ute? kallt i så fall hehe

min dag kan inte blio bättre :D

kram

2009-05-28 @ 19:41:16
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Anonym

kjolen är sååååå snygg, tror den finns i lidk :)

2009-05-28 @ 20:14:00
Postat av: Regina

det vita linnet var fint:)

2009-05-29 @ 19:05:38
URL: http://regina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0