Min design

Innan jag åkte till Lidköping gav jag Nicklas mitt lösenord så att han kunde fixa min design. Han fick bestämma helt själv hur han ville göra sa jag. Så han har bestämt bilden på headern och texten och ja, alltihop själv.

Jag hade bara lite synpunkter på färgerna. Men nu är allt precis som jag vill ha det. Han hade suttit med de i två timmar sa han, så gulligt att han gör det för min skull. Känns lite seriösare nu med en riktig design tycker jag. Blev verkligen hur nöjd som helst men den. Tycker att det blev kanon snyggt!

Vad tycker ni? Hiss eller diss?

Tusen tack för hjälpen Nicklas, supergulligt av dig att hjälpa mig!

Du får mig alltid att le, även när jag egentligen inte vill. Du är bäst, jag lovar


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0