Min dag

Kom hem för lite mer än en timme sen, nu får ni en uppdatering om hur min dag vart.
Okej, min dag blev inte alls som jag trodde den skulle bli. Men nu är jag glad ändå. För kvällen har vart helt kanon! Det var nog värre med humöret förut.. men men that's life. Att jag aldrig lär mig.

Tågresan till Göteborg var otroligt varm, stå upp fick vi göra också så det var väl inte så himla mysigt. När vi väl var framme gick vi först och kikade i lite affärer och lite efter 13.00 ringde Nicklas. 5 minuter senare träffades vi. Blev ett hej och en kram typ, sen drog han. Tänker inte förklara alltihop i bloggen, men de va de enda vi träffades i alla fall. That's it, inget mer om det.

Amanda och jag drog och käkade efter det. Blev pastabuffe, galet gott faktiskt. Efter det kikade vi i fler affärer och gick omkring och bara pratade. Köpte bara underkläder och ett par brills, jag var för lat för att testa kläder idag kände jag.

Vi fick ragg när vi satt ute på en bänk. Jag fick massa slängpussar och grejer, helt galet. Det var två killar och den ena var faktiskt ganska snygg. Som tur var så var det just den snygga som gav mig slängpussarna, haha grr.

18.03 gick tåget hem och det var nog roligaste tågresan ever. Satt med fyra killar och en tjej som hade druckit en hel del. Två av killarna och tjejen hade vart och tittat på ifk och de andra två killarna hade vart på Liseberg. Den ena killen var så otroligt skön alltså! Skrattade så jag grät, kunde faktiskt inte andas. Det var bra att vi träffade dom, för jag behövde skratta efter allt.

Väl framme i Skövde ville killarna att vi skulle hänga med dom hem och dricka öl. Men jag tackade nej med tanke på att dom var mellan 23-30 allihop. Haha, hade kanske inte vart för bra! Istället fick jag sitta och vänta på min buss hem till Skara i nästan två timmar. Men Amanda satt med mig och jag träffade även en killkompis på rese så jag klarade mig. Tiden gick ganska fort.

Jag skickade sms till Arvid och han ringde upp mig och stackars honom säger jag bara. Jag var ledsen och arg, eller mest besviken på allt idag. Så han fick höra en hel del skit om killar men ändå var han gullig och försöte muntra upp mig. Förlåt babe och tack för att du alltid finns där!

Amanda drog hem när min buss gick, hennes bussar hem från skara gick så dåligt. Så hon struntade i att följa med. Men killkompisen jag träffade bor också i skara så hade sällskap med honom på bussen. Väl framme i skara mötte Linus och Niklas mig på stationen och sedan cykla vi ut till en skog. Där grilla och myste vi med sex andra killar och en tjej.

Efter ett tag drog vi in till stan och gick omkring där lite. Andrea och jag dissade killarna en bra stund och gick iväg och hade girl talk. Killarna blev sjukt avundsjuka vill jag lova. Har aldrig träffat Andrea förut men båda två var sådär över sociala så vi tjata på som bara den. Hade en hel del gemensamt så det fanns hela tiden något att snacka om. Sånt är kul!

Sista timmen satt vi vid krönikebrunn och bara prata och myste. Jag skrattade så jag höll på att dö. Killar är så himla härliga att umgås med asså. Man har så sjukt roligt ihop med dom. Deras sjuka humör är helt lovely! Kände bara Linus sen innan av alla jag var med ikväll men ändå var jag nog minst med honom känns det som.

Att träffa nya folk och snacka med dom har jag absolut inga problem med. Tycker bara sånt är roligt. Vi snackade om att hela gänget skulle dra till Liseberg någon dag. Blir förmodligen 12 juni, men det återstår att se. Skulle vara hemskt kul i alla fall. Så får hoppas på detta!

Hade världens bästa dag med Amanda och en helt underbar kväll med boysen och Andrea. Även om nästan inget blev som planerat så var dagen sjukt nice. Amanda är verkligen en av de bästa brudar jag har. Förstår inte hur hon stod ut med mig hela dagen idag. Med allt min deppis jidder osv. Hon är verkligen helt underbar den bruden!

Dagen har vart kanon, så det så!

Min favorit och jag i gbg, du är bäst bruden. Soulmate ♥

Vår supergoda middag today

Vi langar posean i våra nyinköpta partybrills från pepper 100 :-!
Eftersom nästan alla har sådana brills, kände vi att vi inte kunde vara sämre vi. Bara det att våra är lite mer pimpade än de flestas. För vi har diamanter på våra, lite tuffare än alla andra? Ohyes!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Amanda ju

jag hade världens bästa dag i gbg med dig även fast du var depp, men jag förstår. och jag ångrade lite att jag inte hängde med dig till skara iaf sen. jag känner mig som DISSARN. men vi frå göra den någon annan dag nrä jag inte ska jobba dan efter? för du är den bästa jag vet amelie <3

2009-05-31 @ 18:47:53
Postat av: Mathilda

älskar dig ammi!

2009-05-31 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0