@ hooome

Telefonsamtalet till Nicklas i natt blev kanske lite väl långt. Tror vi la på lite efter 3.00 någon gång, så ni kan väl nästan räkna ut själva att jag inte orkade gå upp 6.00 som jag brukar? Jag försov mig till 7.30, då jag vanligtvis brukar åka till skolan.

Fick springa in i duschen, sedan föna håret och sätta upp de i en slarvig toffs och bara kladda på lite mascara. Hade matte nationella 8.00, så var ju superviktigt att jag kom i tid. Jag hann i alla fall i tid. Kom precis innan vi skulle sätta i gång, som tur var. Provet var ganska svårt, men får hoppa jag klarar g.

Har egentligen inte slutat än, men klassen skulle hem till en av våra lärare i lidköping idag. Grilla, kika film och bara mysa typ. Men jag glömde pengar hemma eftersom jag hade så bråttom i morse så hade inte pengar till buss. Plus att jag ändå inte var så sugen på att dra dit när jag kände mig så skabbig eftersom jag i princip var osminkad.

De går så dåligt med bussar ut till ardala från skara, så jag bestämde mig för att gå hem. Hade fått vänta på buss 3 timmar annars så. Från skolan till mitt hus är det en mil och det tog en timme att gå. Inte så farligt faktiskt, trodde det skulle ta mycket längre tid. Hade inte världens bästa skor på mig så nu har jag skoskav kan jag lova. Detta lär inte bli något jag gör repris på, haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig. För 14.05 ska jag ta bussen in till skara och där ifrån ta en buss 14.20 som går till Skövde. Ska dit för att träffa Amanda, lär nog bli mys. Men jag uppdaterar nog innan jag åker, puss så länge!

''jag hade i alla fall tur med vädret'', tur att solen sken, hade inte vart kul med regn


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0