Heeelg!

Kom hem för en stund sen, har käkat lite och sådär bara. ÄNTLIGEN HELG, GALET SKÖNT!

Skoldagen idag har gått hemskt snabbt, men det gillar vi. Blev äntligen klar med mitt foto och min fotoram på fotolektionen idag. Vi hade i uppgift att ta en vår bild. Har gjort om skiten 3 gånger innan och idag på 4 försöket så blev det bra. Blev faktiskt lite nöjd måste jag säga.

Och så mycket som jag och Natalie fuskat på lektionerna idag så är det tillåtet att kalla mig fuskarN. Haha, på samhällen skulle vi jobba två och två och svara på frågor. Men natalie och jag fatta inget så när läraren gick ut sprang vi fram och hämta ett papper som någon annan i klassen redan lämnat in och gjort klart och så skrev vi av det.

På fotolektionen hade vi ett oförberett prov, och det samrbetade jag och Natalie på. Fast det var enskilt prov, så busiga är vi. Vår lärare var ändå inte inne i klassrummet så hon såg inte det i alla fall.

Om någon timme ska jag gå och duscha och fixa mig. Ska vara hos Helena 18.00 och hämta upp henne, sedan ska vi vara hos Johanna så fort som möjligt efter det. Och där ska vi grilla och mysa med massa brudar innan kullen. Förfestandet tar vi på vägen dit.

Men nu ska jag kika runt på folks bloggar. Skriver senare, puss!

mitt foto som jag äntligen blev klar med (mitt hår på bilden)


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0