Heeeemma, god natt!

''Men vi hörs när jag kommer hem igen. Vilket inte lär bli så sent med tanke på hur tidigt jag ska upp imorgon. Ska upp redan vid 7.00, morr..'' Haha, jag är verkligen kass på det här med tider. Inte komma hem så sent? Är der därför klockan är över 2.00 nu då? Jag suger på tidiga tider!

Men kvällen har i alla fall vart gör nice. Börja med att Arvid och hans kompis Victor kom och hämtade mig. Sedan drog vi in till skara, blev ett stopp på munken. Victor drog till någon brud efter det och jag och Arvid drog till fornbyn. Träffade Patrik (brorsan) och hans kompis en snabbis innan, heej fjortisar säger jag bara! Haha.

Det var mop på min skola som hade en liten konsert i fornbyn. Var faktiskt ganska mysigt! Träffade Johanna en snabbis och även Louise, två sjukt söta tjejer vill jag lova. Vid 22.00 tiden drog Arvid och jag därifrån och åkte hem till Ludde, en av hans kompisar. Stog och snacka lite skit med honom, sedan blev det att ströga i stan för mig och Arvid.

Vid 23.30 tiden någon gång hämtade vi upp tre av Arvids kompisar. Och sedan drog vi med dom hem till Alex, en av de tre killarna. Kom två brudar till dit sen också. Satt i hans lägenhet och lyssnade på musik och bara prata. Körde även sanning och konsekvens spelet en liten stund. Sjukt pinsamma frågor, haha!

Lite innan 1.00 drog Arvid och jag därifrån. Eftersom han ska jobba imorgon och jag ska till gbg så tänkte vi att det var smartast att dra i någorlunda tid. Vi åkte och hämtade Victor och sedan körde Arvid hem mig. Blev en ganska lång pratstund utanför mitt hus sen med pojkarna.

Gör snälla båda två verkligen och supersköna, inga fel på dom alls! Men nu är jag i alla fall hemma och det blir sängen på direkten. Ska upp 7.00 imorgon. Hur ska jag orka?

Kvällen har verkligen vart great! Behövde en sån här kväll efter en tuff vecka i skolan känner jag. Men morgondagen kommer nog bli ännu bättre. Jag hoppas på det i alla fall. Får spendera hela dagen med min favorit, så det lär inte bli annat än bra. Inte träffat henne sen Kullenfestivalen den 15, så hon är saknad vill jag lova!

Hoppas ni haft en lika kanon bra kväll som jag. Sov gott och god natt, puss!

Arvid är körd. Denna dekal sitter på handsfacket i hans bil, haha!

Arvid langar posean, haha schnyyygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0